'روزه سیاسی' جبهه مشارکت در حمایت از فخرالسادات محتشمی‌پور
نوشته شده توسط : ژورنالیست

جبهه مشارکت ایران اسلامی با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از وضعیت سلامت فخرالسادات محتشمی پور که در زندان اعتصاب غذا کرده است، اعلام کرد که اعضای حزب در همبستگی با او "روزه سیاسی" می‌گیرند.

خانواده خانم محتشمی پور تایید کرده اند که او در اعتراض به شرایط نگهداری مصطفی تاج زاده، همسرش که او نیز در زندان است، از دوشنبه، پانزدهم فروردین ماه برای دومین بار دست به اعتصاب غذا زده است.

آقای تاج زاده و خانم محتشمی پور عضو حزب مشارکت هستند.

اعضای این حزب اعلام کرده اند که یکشنبه آینده در همبستگی با خانم محتشمی پور "روزه سیاسی" می‌گیرند و از مردم خواسته اند تا در این کار، آنها را همراهی کنند.

خانم محتشمی پور، اسفند ماه گذشته در جریان تظاهرات ضد حکومتی در تهران بازداشت شد و گزارش شده است که این دومین اعتصاب غذای اوست.

علی طباطبایی، داماد خانواده تاج زاده، در گفتگو با بی بی سی فارسی گفت که شرایط جسمی خانم محتشمی پور به هیچ وجه مساعد نیست، اما روحیه او خوب است.

آقای طباطبایی می‌گوید هنوز اتهامات خانم محتشمی‌پور به طور رسمی اعلام نشده است و خانم محتشمی پور به خانواده اش گفته است که بیشتر بازجویی ها از او درباره آقای تاج زاده بود "تا فشارهای بیشتری به او وارد کنند".

خانم محتشمی پور به وضعیت نگهداری آقای تاج زاده و عدم دسترسی او به امکانات پزشکی معترض است.

مصطفی تاج زاده بلافاصله بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ بازداشت شد.

آقای تاج زاده اسفند ماه همان سال به مرخصی آمد، اما بعد از شکایت او و هفت اصلاح طلب دیگر از گروهی از فرماندهان سپاه پاسداران، در مرداد ماه ۱۳۸۹ بار دیگر به زندان اوین باز گشت.

او پس از بازگشت به زندان در بندی به نام "قرنطینه" نگهداری می شود.




:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: