دعوت پسر بن لادن به کاخ سفید افشا شد
نوشته شده توسط : ژورنالیست
 

 

عمر بن لادن اظهار كرد:‌ آنها از من درخواست كردند به همراه آنها به كاخ سفيد بروم و به من پيشنهاد كردند در صورتي كه به آنها در يافتن محل اختفاي پدرم كمك كنم‌، آنها از من حمايت خواهند كرد.
پسر اسامه بن لادن مدعي شده است كه در روزهاي پاياني دولت جورج بوش به كاخ سفيد دعوت شده و از وي خواسته شده، در صورتي كه به يافتن پدرش كمك كند،‌ از وي حمايت خواهد شد.

به گزارش ايسنا، به نوشته روزنامه ديلي تلگراف‌، عمر بن لادن‌، فرزند چهارم اسامه بن لادن رهبر القاعده مدعي شد كه در ژانويه 2009 يكي از كاركنان كاخ سفيد به منزل وي در دوحه قطر آمده است.

عمر بن لادن اظهار كرد:‌ آنها از من درخواست كردند كه به همراه آنها به كاخ سفيد بروم و به من پيشنهاد كردند، در صورتي كه به آنها در يافتن محل اختفاي پدرم كمك كنم‌، آنها از من حمايت خواهند كرد.

اين فرزند 29 ساله اسامه بن لادن گفت كه به علت وظيفه فرزندي اين پيشنهاد را رد كرده است.

وي اظهار كرد:‌ به آنها گفتم كه متأسفم، كاري از دست من براي آنها ساخته نيست. او پدرم است و من پسرش‌ و در چنين شرايطي يك پسر بايد از پدرش حمايت كند و به وي عشق بورزد‌، حتي اگر با عقايد پدرش مخالف باشد.

عمر بن لادن بعدها اظهار كرد كه بيش از يك دهه است كه با پدرش تماس ندارد.

وي همچنين خاطرنشان كرد، به دليل تقبيح خشونت چند ماه پیش از حملات 11 سپتامبر از پدرش جدا شد.

وي همچنين اذعان كرد: تا زماني كه با پدرم تماس داشتم‌، پيامي از وي دريافت نكردم.

سخنگوي كاخ سفيد در اين باره اظهار كرد: درباره اقدامات دولت جورج بوش، رئيس جمهور سابق آمريكا اظهار نظري نمي كنيم.

وي گفت: ما حتي نمي دانيم كه آيا اين موضوع درست است يا خير!
 

 




:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: