فردوسی پور پاسخ باشگاه سپاهان را داد
نوشته شده توسط : ژورنالیست

اتهام‌ها را از مراجع قانونی پیگیری می‌كنیم
فردوسی پور پاسخ باشگاه سپاهان را داد

عادل فردوسی پور در دفاع از برنامه 90 و اتهامات مطرح شده از سوی باشگاه سپاهان اعلام كرد این حق را دارد كه این موضوع را از مراجع قانونی پیگیری كند
به گزارش شبکه خبری صداقت به نقل از ایسنا، مجری و تهیه كننده برنامه 90 در بخشی از برنامه دوشنبه شب خود با استناد به متن مصاحبه محمدرضا ساكت، مدیرعامل باشگاه سپاهان با ایسنا، به اتهام‌های مطرح شده در این مصاحبه پاسخ داد.

فردوسی پور در دفاع از خود و برنامه‌اش گفت: برنامه 90 گهگاه با برخی تیم‌ها كه قسمتی از برنامه‌ علیه‌شان پخش شده است، دچار مشكلاتی شده كه البته موقتی بوده و هفته‌های بعد برطرف شده است و آنها بعد گفته‌اند كه برنامه خوب است.

وی همچنین در پاسخ به این قسمت از سنخنان ساكت كه گفته بود با مسئولان صداوسیما صحبت كرده است، گفت: كاش اسم مطرح می كردند كه بدانیم با چه كسی صحبت كرده‌اند. لااقل یك اتهامی را مطرح می كردند كه به ما بخورد.

تهیه كننده برنامه نود در پاسخ به این اتهام كه مشكل برنامه 90 با باشگاه سپاهان از دو سال پیش شروع شده است، عنوان كرد: حتما منظور آقای ساكت به برنامه دوسال پیش است كه آیتم پیراهن جمشیدیان در برنامه 90 پخش شد. به من چه ارتباطی دارد كه جمشیدیان پیراهنش را زمین زده است. این حركت اگر توسط خلعتبری ذوب آهن یا ادینیو مس كرمان هم انجام می شد ما نمایش می دادیم و برای ما فرقی نمی كرد. من همیشه سعی كرده‌ام انتقاد پذیر باشم و در مقام پاسخ گویی قرار نگیرم.

در ادامه فردوسی پور با تفكیك نتایج نظرسنجی هفته‌ی گذشته به تفكیك استان‌ها، به اتهام شهرستان سیتزی ساكت پاسخ گفت و بیان كرد: تمام پیش شماره‌ها و شماره‌های اصلی كاملا محفوظ است و ما حاضر هستیم آنها را در اختیار مسئولان باشگاه سپاهان قرار دهیم تا در حركت خودجوش با تمام شماره‌ها تماس بگیرند! فردوسی پور همچنین عنوان كرد كه نتایج نظرسنجی در تمام استانها، غیر از پیش شماره 914 بیش از 90 درصد آرا به سود برنامه نود است كه نشان از حقانیت برنامه دارد.

فردوسی پور همچنین درباره‌ی قسمت‌های پایانی مصاحبه ساكت كه گفته بود این موضوعات را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد كرد، گفت: ما هم این حق را داریم تا این اتهام‌های مطرح شده مانند دلالی و واسطه گری را از طریق همان مراجع قانونی پیگیری كنیم تا مشخص شود این اتهام‌ها از كجا آمده است.
 



:: برچسب‌ها: فردوسی پور , ساکت , نود ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: